/(&¤%¤%&&/%(/))=?)(

AJAJAJAJAJ!!!!!!!!!!!!!!

I torsdag när jag o Maria va på konsum och fikade, så bet jag mig i tungan, riktigt HÅRT! Fick böja mig ner och låssas leta något under barnvagnen, ville bara skrika rätt ut, det gick över ganska snabbt... förstod nog inte hur HÅRT jag hade bitit mig! Idag är det söndag, 3 dagar sen det hände... och jag har SJUKT ONT! Är alldeles blå/lila under och på sidan på tungan.. och ovanpå själva jacket, har jag fått massvis med blåssor... smärtan sträcker sig över halva tungan, ut i örat och ner i halsen... kan knappt svälja eller prata...värst är det på kvällen och morgonen...har fan aldrig vart med om nå liknande...jag måste ha bitit riktigt hårt! Och som pricken över i´t, så har jag tappat bort nässprayen...och saltlösningen funkar inte... så nu är jag täppt i näsan.. och i denna värme är det ännu roligare...är över 30 grader varmt inne i lägenheten...gud bevare mig!


I fredags åkte jag o Troy ner till mamma o syrran...käkade tacos o hade mysigt... på lördagen gick vi ner på stan och tittade på alla motorcyklar...sedan gick vi och åt en 3-rätters i de fina vädret, lovely! På eftermiddagen åkte jag o Troyye hem till våran älskade =) Myste på bara, kikade på Robinson...fel person vann... jag hejjade såklart på Jarmo, som så många andra säkert (?)

Idag har vi varit nere på forsön och grillat och solat, mumms!
Troy sover, äntligen.. han har varit ledsen hela kvällen.. säkert för värmen... och för att han har sovit dåligt hela dagen...stackarn!


Min första morsdag idag förresten =)


Och absolut Ellinor, en fika och promenad är på sin plats =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pappi

Synn om dig Titti

2009-05-31 @ 21:37:47
Postat av: Ellinor

Men fy fan vad jävla ont det låter! Har också bitit mig i tungan men bara så att det har gjort ont nån timme, kan inte ens föreställa mig hur jävla ont det måste ha gjort när det känns i flera dagar. Usch.



Ja nu har vi haft våra första morsdagar, tycker det är svårt att ens tänka att man är mamma fast det samtidigt är så väldigt naturligt :)



Kul att ses, hör av mig när vi åker uppöver!

2009-05-31 @ 23:29:05
Postat av: Ellinor

Vår första morsdag kanske man säger.. :)

2009-05-31 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback