DET ÄR STORT!

Gosh, jag kunde inte ha vaknat till ett bättre samtal =P Det lär märkas så småningom =)


Troy, Johan o jag låg i sängen ända till halv 9... vi måste ha fått världens snällaste bebis...Troy har legat o tittat o jollrat i sängen sen 7 kanske... men lät oss sova, älskade unge =) Johan har fått så himla ont i ryggen..så han blev hemma idag, kanske inte så bra att stå och lyfta på jobbet då!

Idag ska vi åka ner till stan, handla matstol och lite annat roligt till lill-Troyen våran =) Inbjudningskorten kom igår så jag har fixat med dom, så nu är det bara att posta dom, skönt =)
Maria & Bon ska nog med ner till stan också, hoppas de =)

Nej, nu ska jag ta o sminka mig o göra mig klar innan lillhjärtat mitt vaknar!!!

Gud vilken underbar dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback