Bara för dig Ellinor=P

Skämt o sido...hehe!


Resan till sthlm va hur mysig som helst!
Resan ner stannade vi 4 gånger för lillgrodan ville inte sitta själv..åsså ville han ha mat såklart!=)

Väl framme så träffade vi lille Bon, hur söt som helst! Så himla kul att Troy bara e 2 månader äldre!
På kvällen gick grabbarna & beställde mat, gotti!
På fredagen skjussade Micke ut mig, Troy & Johan till ett köpcenter... där yrade vi runt ett bra tag... blev 8 bodys, ett par byxor, en keps-mössa och en fleecejacka till lill-Troyis... sedan köpte vi nya lampor till vardagsrummet, 4 ramar & en ny klocka till köket. Sedan åkte vi tillbaks till lägenheten...och myste på! Senare på kvällen gick dom stora killarna på bio, medans jag o MAria & dom små killarna gick på en långpromenad runt i kvarteret, mys=)

På lördagen packade vi ner älsklingarna i vagnarna, gick och köpte en massa gott fika och gick på picknik i en jätte mysig park... hur fint väder som helst!
På kvällen blev det grekisk mat & Robinson...

Och på söndagen åkte vi hem igen.. stannade endast 2 gånger, lillTroy va verkligen huuur duktig som helst!

Hjärtat




Jag o min lille pluttis



Snuttis



Prata, de kan han :D



Maria & Lilla Söta Bon



Kusinerna träffas första gången =)



Bon & Troy



Johan & Lillhjärtat



Provsitter fotöljen...



Sötnosen Bon



Fina Maria



Mitt gullego



Micke & Maria



Nyäten



Nyäten och väääldigt mätt tror jag...hehe



Goooos



Gladis



Lillen =) Sötnos



Min snygging



Jag & kärleken




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Äntligen!! :)

Vad kul med en resa till sthlm och riktigt bra tajmat med kusiner så nära i ålder :). Dom kommer säkerligen ha mycket roligheter för sig i framtiden.



Tänk vad fort dom små liven växer, skrev det ju på facebook också men tycker att det är så sjukt häftigt (eller skrämmande?) att tiden går så fort. Troy ser ju så stor ut!



Hur går det förresten med flaskmatandet, tar han den nya? Förstår verkligen att det förenklar när du är hemmifrån.

2009-05-04 @ 23:00:31
Postat av: Elin

Hallå... Vad mysigt ni verkar haft det.. Så kul att se Troy. Gud vad dom växer alltså. Helt galet :-) Och jag tror visst att han är lite lik pappa va? :-) Du får hälsa stort grattis till Maria.

Ha det gott!!

Postat av: Elin E

åh, vilka härliga bilder!!

gud va stor han blivigt. =) o Johan har klipp sig!?

Hoppas allt är bra med er!

2009-05-05 @ 11:26:37
Postat av: Ellinor

Gud vad skönt att det fungerade med flaskan. Haha, ja bröstet är att föredra för honom förstås :)



Så klart vi ska ses. Åker väl uppöver om någon vecka, hör av mig då så kan vi ses. Det ser jag fram emot! Tack för tummarna också :)

2009-05-05 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback