Nu får det vara nog!!!

Blev jag med barn med Johan, bara för att han inte skulle lämna mig??????????

Att jag egentligen måste skriva och berätta...
Troy är så planerad som han bara kan bli!!! Gick lite fortare att BLI MED BARN än väntat... men planerad är han ...
Slutade med skydd ena veckan och nästa så blev han till, så gick det till!
Jag vet att vissa av er som pratar om saker ni inte har en aning om, läser här!
Det gör faktiskt ont i mig när folk antar saker hit och dit.
Idag har jag fått höra saker som vissa går och antar, inte bara det där jag skrev om... att mitt liv ska vara så oerhört intressant??? Varför inte fråga mig om saker istället för att gå och anta och TRO saker???

Usch, jag är så fruktansvärt less!

Kommentarer
Postat av: M

Men! Att folk kan vara så elak! Usch... Jag har iaf inte haft en enda liten tanke på det, förstår inte vart folk får det ifrån? Syns lång väg att NI älskar varandra! Nu blev jag nästan förbannad för att folk pratar så... Är det den svenska avundsjukan som pratar kanske? Du ska inte bry dig om såna saker... Sen måste jag säga att Troy är det absolut finaste jag sett!!!

2009-03-12 @ 15:02:15
Postat av: Erika

Du! Bry dig inte om det, vet att det är svårt men försök att bara strunta i allt som snackas. Jag vet flera personer som sagt exakt likadant om andra som fått barn nu de senaste åren. Har ju varit många som skaffat barn nu som är unga. Jag tror att det endast handlar om avundsjuka. Varför ska man ens lägga sig i andras liv? Jag fattar inte. Jag tror det tar hårdare på de jävlarna som snackar skit om man bara ignorerar det.



Ha det så bra! :)

Postat av: Anonym

Folk måste då alltid ha nånting att prata om,

Huvudsaken ni vet att det inte är sant:)

2009-03-12 @ 15:48:58
Postat av: Johan

Ja för i helvete har dom inget bättre för sig i sina tråkiga liv än att snacka skit om andra, hitta på saker och anta bara för att ha nåt att säga? Man är egentligen ganska van vid det här laget men när fan ska skitsnacket ta slut. Mind your own, leave us alone.

2009-03-12 @ 15:59:55
Postat av: Catrin

Jadu Therese. Folk är dum i huve och avundsjuka!

2009-03-12 @ 19:28:54
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: ellinor

Knepigt att det alltid verkar vara så att det bara är tjejen som vill behålla killen? Kan det inte vara så att killen vill behålla tjejen o fixar med hennes ppiller/klipper sönder kondomen osv osv. Men nej, det skulle aaaaaaaaaldrig hända. Sexigt att ha en kille som man "lurat till sig" liksom. Haha, skit i det.



Har också en riktigt, riktigt dålig dag. Hoppas på en bättre morgondag, fredan den 13. Lovely!

2009-03-12 @ 22:26:35
Postat av: maria hjorth

Visst vet du att folk som pratar skit om andra gör det för att få sej själva att känna sej bättre! Dessutom har dom så tråkiga liv att dom har inget annat att göra. Klart dom är avundsjuka!



Och nu när ni fick barn fick dom en konkret sak att prata om. Så enkelt att tömma ur sej lite skit på. Det är just det dom måste göra, om man är full med skit måste man ju tömma annars sprängs man. Och sprängs kommer ju alla se skiten spruta, vore ju pinsamt.



Var glad att dom pratar om dej. Du syns, du finns! Hade du varit en grå mus sittande i ett hörn hade ingen lagt märke till dej. Visst det kan kännas lockande ibland men tänk vilket tråkigt liv du hade haft då, lika tråkigt som dom som snackar skit.



Du är bäst! puss o kram

2009-03-13 @ 11:25:48
Postat av: karin hjorth

Folk har så trist att dom måste sprida skit om andra, blunda å va döv för såna idioter. vi vet att ni två är som skapta för varann, och det är troy den lycko osten som fått just er till föräldrar. Kram min vän

2009-03-13 @ 18:57:31
Postat av: Anonym

Oj vad jag blev tårögd när jag läste vad Karin skrivit! Sitter här och gråter en skvätt nu... Hoppas allt är bra nu!

2009-03-14 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback