Måndag.

Troy vaknade runt 4, efter han hade fått mat ville han inte somna om... gnydde och pep om vartannat...ingenting jag gjorde va nå bra... han har snuttat på tissen fram till 7 ... så vid 7 klev vi upp, jag satte han i bilbarnstolen och där somnade han nästan på en gång.... är det inte konstigt?=) Han älskar att sitta i bilbarnstolen! Så nu sitter han i den här bredvid mig och snarkar så sött =)
Nu när han äntligen sover så borde jag också gå och lägga mig... men nu har jag kommit upp i varv för att kunna sova.


Idag vet jag inte vad det blir. Johan kommer hem på lunch vid 9, det är alltid mysigt. Sen blire en promenad iallafall.


På återseénde!

Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Vad kul att han gillar att sitta där! Konstigt. Det låter så roligt när du berättar att jag skrattade. Han är så söt! När han sitter där drömmer han kanske att han sitter i bilen på väg att hälsa på faster ;) (mitt önsketänkande) =) kram

2009-03-09 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback