Ledsen.

Ingen bra dag alls. Jag vet att jag inte ska bry mig men jag kan inte undgå.


Försökte göra hand & fot avtryck på Troy förut... gick inge vidare =) Blev två fötter istället... men innan d va färdigt så blev de för dåligt tryck ändå.. måste göra om det.. men de får bli nån annan dag=) Efter det så tog jag och badade lillgrodan... gud vad han älskar det =)! Efter det la vi oss i sängen och myste tills han somnade... lillälsklingen min! Och han ligger fortfarande och sover.


Troy är verkligen det finaste jag har skådat i hela mitt liv! Han är min skatt, mitt allt...Och Johan kommer tätt efter =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men du passar ju så bra i den tycker jag, den är liksom du! Jaa, gör det. Komsikom! Hoppas vi kan ses mer nu då jag är lite närmare, skulle vilja se lillfisen också, otroligt söt! Och föresten, var inte ledsen, skit i vad "de" säger. Det är inte värt att lägga energi på. Den energin behöver pojkarna istället! Sköt om dej! Krams

2009-03-12 @ 21:22:40
Postat av: Catrin

Näe, du behöver ju inte gå hit =) De är trist väg.. haha!

Postat av: Kristina

Det är klart att jag saknar dig stumpan! ;) Söndag kanske vi kan ses, ja, om jag är körduglig vill säga, men det löser sig sa hon som sket i slasken. :) Vi höres om det! LOVE

2009-03-14 @ 00:40:42
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback