Grin kväll.

Idag har vi varit på promenad i vanlig ordning, skööönt! Igår va Maja hit en sväng med present åt Troy, skitsnygga jeans och en body till, så himla fint=)
Och idag va Erik hit med en body också... skitcool!=)

Alltså.. Troy sover som sagt hur bra som helst på nätterna! Vaknar var trejde timme o vill ha mat och somnar om så fort han har ätit och rapat klart!
Men under dagarna är han gnällig och ingenting verkar vara behagligt för han, förutom då han ligger i vagnen...
Vid fem idag började han grina riktigt ordentligt och höll igång fram till halv åtta ungefär... Då somnade han i min famn av utmattning... han skriker o gråter så det kommer tårar!
Brukar det inte vara så att dom är mer "oroliga" under natten..än dagen/kvällen?
 Jag känner mig så otillräcklig... =( Tänk vad enkelt de vore om han bara kunde säga va de va... usch det är så hjärtskärande....=(


Nu sover båda mina prinsar iaf...tänkte vänta med att sova tills Troy vaknar och e hungrig, jag längtar tills han vaknar så jag får snusa på han... lillälsklingen mammas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla bebisar har ju sin oroliga eller gnällperiod någon gång under dagen, min son hade sin dagtid tills efter att han sovit lunsch, medan dottern hade mellan 19-22 på kvällen.

2009-03-19 @ 12:06:11
Postat av: Elin

Jag känner helt och fullt igen mig i vad du skriver. Signe skriker aldrig under nätterna utan bara gnäller lite när hon är vaken och hungrig, men under dagarna skriker hon mest hela tiden. Särskilt på eftermiddagen. Verkar inte nöjd vad man än gör. Det är så jäkla jobbigt. Och man kan ju inte bära henne hela tiden heller. Har ju annat att göra..

Postat av: Morfar

Du hade aldrig nån sån perjod ALLTID flinande och go Fellan likadant Har vi haft tur eller ??

2009-03-19 @ 23:27:51
Postat av: Johan

Tur, ni kunde försörjt er på trisslotter.

2009-03-20 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback