Försäkrad.

Va hit en försäkringsnissa från TryggHansa igårmorse och hade lite info. Så nu är lilltroyis försäkrad, bra det.


Igår va jag & Troy ute på promenad med Jenny & Adrian, trevligt=) Mer hanns de inte med... Jag fattar inte vart all tid tar vägen, dagarna bara rusar iväg... Jag hinner knappt göra ngt här hemma heller, det ser ut som ett bombnedslag verkligen...
Igårkväll skrek Troy hela kvällen, helt hjälplöst, stackarn! Han verkligen tar i allt han har, spjänar ut med benen och skriker så han blir alldeles röd och inte får någon luft =( Det verkligen skär i en när han gör sådär...Johan fick lov och komma hem från repningen. Tillslut så gick det över... Natten inatt har han sovit bra, men det märks att han har ont i magen.
Vi ska iallafall fortsätta med minifom dropparna och jag ber till gud att dom hjälper, vi slutade ju med dom ett tag.
Det gör så ont i en ....man känner sig så hjälplös. Kunde jag så skulle jag ta hans magont....


Idag när Johan kommer hem vid 2 ska han ta med sig Troy ut på en promenad och jag ska stanna här hemma och städa, för snacka om att det är välbehövligt!!!!!! Hujeda mig!
Jag har även börjat fundera på att börja träna, köpa kort på träningshuset. Nu har det ju snart gått en månad, så man har ju repat sig någorlunda iallafall=)

Nu är Troys namn klart iaf.... Johan Mikael Troy Hjorth =)



Nej, nu låter det som att Troy vaknar...  Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

hinner inte du heller städa och dona hemma? ;-) jag förstår inte vart tiden tar vägen, man vaknar och sen helt plötsligt så är de kväll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback