Ensam.

Då va Johans pappa-dagar slut, så nu är jag och Troy själva hemma. Än så länge har de gått bra iaf =) Lilleman sover så sött efter våran SNÖIGA promenad.

I fredags åt vi tacos här hemma och myste på bara. På lördagen fick vi besök av Karin & Johans pappa, dom kom hit med en jätte fin tröja åt Troy =) Sedan tog vi en promenad i det fina vädret ner på forsön. Där grillade vi korv och mådde gott i solen. Efter nån timme gick vi hem.
Hemma gjorde vi oss iordning och vid fem så åkte vi ner till Johans mamma där vi va bjuden på middag, trevligt.

Igår Söndag, hade vi först besök av Johanna & Henke, Troy fick en jätte fin dress + body+ strumpor av dom!=) Efter dom hade vart här kom Lina hit med en massa bebis-kläder + en bröstpump... som jag o Troy fick av hennes syrra, så EMma om du läser det här...TACK så himla mkt! Så himla snällt =) Efter det besöket stressade vi ner till Ljunga där vi va bjuden på middag... och vid 8 for vi hem.
Vid 9 knackade det på dörren här hemma... öppnade..och där står EMMA...MIN EMMA...vi har inte setts på typ 1,5 år... jag blev så chockad så jag visste inte riktigt vad jag skulle säga... så jag stod mest bara där och skrek hej? haha... hon hade med sig en jätte fin dress åt Troy.. men hennes mamma stod utanför och väntade...Troy skrek för han va hungrig.. och ja, de va kaos, så jag hann liksom inte fatta att d va hon förns efteråt typ...Så jag och Troy tänkte åka ner till Stöde på Onsdag och hälsa på =)

Ska jag va helt ärlig så är jag helt färdig efter 40minuters promenad, sant!
Idag börjar jag leva nyttigt nämligen... måste ju gå ner dom här kg som man har gått upp...önska mig lycka till =)


Slänger upp nån bild innan jag stänger ner =) Ha de så bra!


Troyis nybadad!



Myser efter maten=)



Stålmannen=)



Sover sött hos pappa =)




Stålmannen igen!



Ute på promenad



Kärlek =)


Kommentarer
Postat av: MORFAR

Moffas stålis

2009-03-02 @ 22:23:31
Postat av: catrin

Kommer gå kanon att vara hemma själv! =)

Postat av: Emelie

Så fin så! Roligt med mycke bilder. Men har du tagit ur piercingen i läppen? kraams

2009-03-03 @ 20:55:04
Postat av: Bella

Gah, vilken sötnos! =)

Stort grattis till er. =)

Kram

2009-03-04 @ 10:28:02
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback