Bilder.

BadTajm =)



Hårding!



Pyamasen har blivit lite liten :P



Sover sött hos pappa!



Rynka på ögonbrynen=D



Rynka på pannan:D



Älskling!



Lillgrodan!



Är han inte söt så säg...





Idag har vi varit ute på långprommis igen, jag, Troy & Johan! Vi gick ner på forsön och satte oss i solen och grillade korv, mumms! Troy fick en jätte fin dress av Karin & Johans pappas grannar, väldigt snällt! Men vi blev tvungen att gå hem tidigt för jag blev tokdålig... har lite feber =( Har ont i lederna som bara den... och brösten...*AJAJ*.
Jag har skickat iväg Johan till Krille för att se hockey...
Jag har nyss badat lill-Troyen, åsså har han ätit lite så nu ligger han och sover så sött.


Det får räcka. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Therese! Jag är hos Maria i Stockholm och vi ville kolla på Troy. Vad kul att det var så många bilder på sötnosen. Vi längtar efter honom hela tiden! Han ska få paket när jag kommer hem. Det blir lite shopping idag pa stan sen tag hem. Maria har sa stor och fin mage! Hon 'r en tjockis. Det 'r amerikanskt tangetnbord och d[ maste man trycka pa olika knappar f;r att fp å ä ö och det blev sa jobbigt sa jag genar nu pa slutet som du ser. Hej da Maria halsar /Agneta

2009-03-17 @ 10:12:43
Postat av: M

Men jag tror han har fått pappas hårfäste =)))

2009-03-18 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback