5 veckor igår.

Igår blev Troy 5 veckor gammal =) Min lilla prins!

Troy sover som en gud under nätterna! Vaknar var tredje timme och vill ha mat! Det är kvällarna som han inte riktigt kommer till ro och även under dagarna... Som igår ville han ha uppmärksamhet hela tiden, gick inte att sätta ner han medans man åt en gång! Lillgrodan!!!!


Idag ska vi på promenad med Adrian & Jenny, sen blire nog inte så mkt mer.... Den eviga frågan VAD SKA VI ÄTA TILL MIDDAG... usch jag är så less på maten vi äter! Jag har så dålig fantasi och det är ju inte direkt så man orkar ställa sig vid spisen en timme heller....

Det är ju strålande väder, härligt =)


HörsHej!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vi testade kycklinglassagne förra veckan, tok gott =)

Postat av: Johan

Jag som tyckte jag kom på något nytt och gott igår! ;( Miss Oxfilé 07:00!! Vrålhungrig nu jag.. lunch tio. Love youuuuuuuuuuuuuu

2009-03-18 @ 09:22:14
Postat av: Anonym

Prova göra olika matpajer. det är lätt,smidigt och hur gott som helst. grytor brukar kunna sköta sig själv dom

också.

2009-03-18 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback