Tack!!

Tack för alla fina kommentarer!


Senaste dagarna har varit underbar, förutom då man ska sova då det är över 30grader varmt i lägenheten...PJUUUHHH!
Sundsvall-resan gick väldigt smidigt o bra, hann med både BirstaCity, blomsterlandet, plantagen ... Jag o Johan tyckte så synd om Troy, det va ju så satans hett ute... åsså skulle vi på olika ställen...så vi tänkte lämna han o Svärmor hos mamma i Haga, bara då vi skulle handla de sista på coop... vi hann knappt ut till Birsta igen så fick vi vända... Dojje skrek så tårarna spruta o han fick tjippa efter luft stackarn...inget dom gjorde hjälpte... han är så otroligt mammig nu... jag kan inte vara borta i några minuter ens.. mammas lilla ögonsten! Och såklart blev han tyst på en gång då jag kom tillbaka...Så Johan o Agneta fick handla de sista, och de gick ju lika bra det =)
Blev middag där sen...sedan åkte vi upp till Ånge igen! Mamma o syrran gjorde oss sällskap... Dagen efter låg vi på Forsön heeela dagen och myste på, med både fruktsallad & rulle =)


Idag har jag o Dojje umgåtts med Maria & Bon, väldigt trevligt! Åt middag nere hos farmor/svärmor/Lasse gjorde vi också, mkt trevligt! Johan har jobbat natten och har fortfarande inte kommit hem då han åkte på jour, så han är o släcker bränder! Hoppas han kommer hem snart... för kl tolv ska han iväg igen... sucksuck...
Och jag måste hinna ner till tvättstugan också!

Troy han sover så sött han! Han är så otroligt sjukt söt... vi har 3 sånger vi har sjungit för han sen han föddes... och nu har han börjat "nynna" med när vi sjunger... stänger munnen och plutar med läpparna och låter..."mmmhmmmm...Ohh..mmhmm" det är sååå sött! Farmor/SVärmor började gråta när han gjorde det förut =P Gullungen min! Ska försöka få med det på film så ni får se nån dag...


Imorgon står det endast packning på schemat, me även spinning på kvällen... För i övermorgon åker vi till Känne, guuud så jag längtar! Ska bli så skönt att få komma iväg lite... fiska, sola o bada, lovely =) Sen är det ju dopet på lördag, ber till gudarna att d bli finväder!

Nu åskar det jävlar i min själ... måste stänga av datorn..HJÄÄÄÄÄLKP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback