Sött...

Va gulliga ni är, som skrev kommentarer =) Jag kanske gick ner lite i självömkan...menmen =)


Ja, denna dag blev ju inte direkt som planerad, promenad hann vi med... sola har jag också hunnit med!

Troy har varit gnällig exakt HELA kvällen och halva dagen, jag tror nästan det är tänder på G... Nu ikväll har han skrikit, skrikit, skrikit och SKRIKIT... knyter båda nävarna och försöker få in båda händerna i munnen...saliven bara rinner och ju mer han försöker få in båda(!) samtidigt, ju mer förbannad blir han då det inte går... bröstet har inte hjälpt, vagga honom hjälper inte... inget hjälper... han brukar annars somna runt 8-9, ikväll somna han vid elva...efter mkt om och men! Jag ber till GUD att han tar nappen snart, eller hittar tummen... Jag tycker så himla synd om han, för man vet ju inte säkert vad felet är...Lillstackarn... han skriker så han blir alldeles svettig lillvännen... Jag hoppas på en bättre dag imorgon!

Usch jag har ätit båda daimglass och chips idag, jag äter när jag är frustrerad... usch, inge bra!


Imorgon blir det bvc, Troy har även ätit konstigt den senaste veckan... verkar helt ointresserad... hoppas han har gått upp iallafall... Eter bvc blir det att åka ner till Johanna & gratta henne som fyller 22 år... Sen står det packning på schemat, eftersom vi åker ner till Söderhamn på Torsdag!

Nu blir det sängen... är helt slut i skallen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Säkert tänder! Milton har ännu inte fått några men i perioder ser det ut som att han ska klia sönder tandköttet. Det finns bitringar med vatten i som man kan kyla (för att lindra kliande tandkött) och dem älskar Milton. Han ligger mycket hellre och biter på den än tar nappen.



Om ni inte redan har en sådan kanske det vore något för Troy också?



Ha så kul i Söderhamn o hör av er om ni ska in något mot Bollnäs!

2009-06-17 @ 12:28:01
Postat av: Catrin

Loke älskar att gnaga på en tandborste när det kliar i lillmun. Nu ha har 6 st på g varav 4 som spruckit fram lite.. Tyckte jag oxå att han va gnällig.. Ha en bra midsommar! Vi hörs snart ang. en fika.. :)

2009-06-17 @ 22:39:56
Postat av: Ellinior

2009-06-21 @ 22:42:48
Postat av: Ellinor

Haha, kan inte ens stava till mitt eget namn.

Skulle skriva att jag väntar på en uppdatering! Nu firar ni väl inte midsommar längre!?

Jag har inget att läsa nu igen :)

2009-06-21 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback