Inte lätt alla gånger...

Jag är helt slut i skallen, bokstavligen!


Troy varken äter eller sover som han ska...Vaknar flera gånger på natten och sover endast en gång om dagen, vilket resulterar i att han är övertrött mesta dels utav dagen. Och när han är sådär övertrött är inte matning det lättaste, knappt att bröstet hjälper när han blir ledsen. Och han vill inte vara själv i många minuter, vill ha sällskap hela tiden och man ska helst gå och bära han och hoppa lite...
Va och vägde och mätte idag, endast 70gram hade han gått upp... det skär ju i ens hjärta! Jag hoppas det går till sig snart.
Man funkar inte som människa då man inte får sova, det blir jobbigt för oss alla 3, helst för Troy. Jag tycker så synd om han, om man ändå visste vad det va... är det tänder, är det nån fas, har han ont nånstans, eller vad det nu är...

En sak som är klar det är ju att min mjölk räcker inte längre, men vad ska jag göra när han inte vill ha nå annat... det är ju bara att försöka och försöka och truga med maten/flaskan... Men det tär på en och det gör så ont i mig när han inte är nöjd med nånting. Tänk om han kunde ta nappen eller hitta sin söta tumme....




Jag tror även Johan är trött, för han somnade med Troy vid 7...och sover än! Johan är bäst, han försöker så gott han kan hela tiden, utan han... ja gud vet vad!

 Jag Älskar Mina Pojkar!

Kommentarer
Postat av: elin

vi hoppas de vänder snart så lilltroy kan börja sova riktigt så du får bli människa igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback