har ingen

Har ingen motivation för att skriva längre, varför vet jag inte, men tänkte göra ett försök nu då=)

Vad har hänt sen sist? Mamma har vart här, förra helgen.. vi åt gott, shoppade i lilla Ånge.. fick mig ett par jeans, 2 tröjor och två par trosor, tack maaamma! Samma helg, på lördagen åkte vi till Känne och firade faffa som hade sin 70-års fest! Johan var nere i Hultsfred...

Idag har jag o dojje vart på promenad med Elin & Oliver, mkt trevligt... Sen har vi inte gjort så mkt mer?
Pratat mkt med min älskade vän, jag tänker på dig hela tiden och jag vet att du fixar det här! När man väl är längst nere på botten, så kan det inte bli värre... utan bara bättre... och hur hopplöst det än känns, så blir det bättre med tiden! Jag vet att du är stark!

-----------------------------------------------------------------------

Dojje utvecklas som bara den, snurrar runt, sjunger med när man sjunger, gör glädjeskrik, gapskrattar, härmar vissa ljud man gör, rullar runt, äter nu gröt på kvällen med fruktpure vilket han ÄLSKAR... han bara hugger efter skeden, stampar med både fötterna och händerna, gullungen! Och tar nu även flaskan som vi testade ikväll, kanon =)
Jag kan titta på han hur länge som helst och förstår bara inte hur han kunde bli så söt! Lillälsklingen!

Imorgon ska vi traska bort på bvc och väga & mäta, efter det blire inte så mkt mer!

På Torsdag ska jag o Dojje åka ner till mamma o syrran i stan... tänkte hinna hälsa på lite vänner också! På fredag åker vi ner till Huddik och catchar upp med lite folk och käkar lunch, ska bli väldans trevligt! På lördag ska jag o Johan gå ut och äta 3-rätters och mysa=) Dojje ska då vara hos mormor... men det tar ju max 2-2,5 timme... sen får vi skynda oss hem dit så han får suga på tissen...hihi! Jag skulle kunna amma hur länge som helst... får lite ångest när jag tänker på att det inte är så länge till man gör det...

Nej, nu blire film med mitt andra hjärtegull! Han har dammsugit o torkat här idag... han e bäst!

Morot e gott!




Lillen



Kan faktiskt själv!



Gröt, mummsfillibabba!



:*)



Coolingen:) I pyamasen han fick av moffa/pappa... "Head banger" =D



Funderar... älskar kort gör han!



Busar med pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback