Älskade barn!




Idag blev vi bjuden på grillat nere på forsön, när jag gav dojje bröstet, sög han två sug kanske, sen rätt som de va gallskrek han..tårarna bokstavligen spruta, han shippade efter luft, vände o vred sig, va alldeles röd i ansiktet, ögonen syntes knappt för alla tårar.. han blev inte lugn fören vi kom hem.. la han i våran säng och försökte med bröstet igen... då blev han tillslut lugn, åt pyttelite och somnade av utmattning.. älskade lilla barn! Man blir ju så rädd ... mina tårar rann dom också! Undra va som hände... älskade älskade Dojje!
Man blir ju livrädd!
Men nu sover han sött efter att ha ätit på både tissarna... lillen min!

Jag har precis klickat hem kläder åt han från HM... de här har jag klickat hem!








Imorgon far jag och Troy ner till Sundsvall som sagt, har iallafall bokat lunch med Ellas och hennes lilla, ska bli trevligt... va några år sen vi sågs nu! Skoj! Sedan blire bara mys med mammi... & syster förhoppningsvis!
Har tänkt på en sak... jag sa ända sen jag va tolv år att.."jag längtar tills jag blir 18, då ska jag flytta hemifrån påengång och göra va f*n jag vill, sen skiter jag i er..." i princip! Nu är jag 21 år och vill inget hellre än o umgås med mamma o pappa o syrran... Jag älskar dom sååå!


Och Johan & Troy, ni är mina änglar... mitt allt! Ååå, jag är lite känslig tror jag...
Nu ska jag gå och pussas med min Johan! Heddå!

Kommentarer
Postat av: tina

Ja nu när man fått barn själv ( och även när man var gravid)så blir man sådär familjekär och umgås nästan endast med sin mamma,pappa och systrar :)

Postat av: Helené

Har ni tid kan ni väl klämma in ett besök hos oxå? :) Vore super kul!



Saknar dej!

2009-07-22 @ 21:55:57
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: elin

ser ju att troy och oliver kommer bli lite likisar ;-)

2009-07-22 @ 22:17:22
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag önskar jag fick kliva upp med lillen imorrn!! Och sova med er inatt. Varje natt! För alltid. For ever ever få evva evva

2009-07-23 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback