Yeees!

Igår åkte jag, mamma, pappa o Johan till Sundsvall. Vi kikade på bilar! Jag och hjärtat va ju ute efter en och vi har fastnat för passat! Vi hittade den perfekta bilen, på Careta=) Alla papper är påskrivna och nån dag under denna vecka får vi åka ner och betala den och åka hem med den!=) Åååå det är så himla härligt! Så till veckan är vi bilägare, weho=)

Efter bilbesöket åkte vi in till stan och handlade med oss thaimat och åkte sen till lägenheten i Haga och käkade, vilade en stund på maten, tog med oss ena sidan av garderoben som fattades som pappa hade hämtat, och begav oss hemöver igen.
Jag sov hela vägen hem till Ljunga. Stannade till hemma i Ljunga en timme tills vi begav oss till farmor & farfar där dom och faster med familj väntade, där blev vi bjudna på 3-rätters, en massa gotti =)
Vid 7 tog jag och Johan pappas bil upp till Ånge, stannade till hos hans mammi en sväng...där även Maria va, himla trevligt, en massa bebissnack blev det såklart =D Sen fick vi med en kartong babykläder sen Johan va liten...ååå det är för mysigt =)




 Ni får en bild på bilen... bättre bilder kommer sen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback