Vaken.

Fick lite ¨ångest då jag skulle sova, så därför hamnade jag här... halv två på natten! Ibland kommer tankar upp från..förr... sånt som man har förträngt, tror man! Usch, mår illa av bara tanken...

Ikväll har jag och hjärtat varit nere på Forsön och ätit tacos och glass till efterrätt, MUMMS! Sedan åkte vi till Krille & kikade på hockey... Och sedan åkte vi hem och kramades tills Johan tillslut somnade i soffan, men jag väckte han och skjussa han i säng =P


Johan är det bästa som någonsin har hänt mig, jag har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv, jag älskar han oändligt!









Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Du är så himla gullig och du och Johan är så fina tillsammans! Jag är så glad att ni har träffat varandra. pussar till er från Maria

2009-01-23 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback