Spricker.

Har inte sovit så bra inatt, vaknat hela tiden. Men, vad gör det när man inte har så mkt att göra om dagarna=)

Vi knäppte kort på magen igår, och herreguuud vad jag spricker, nu har jag bristningar ända upp till naveln, och tuttarna ska vi inte ens prata om....!=) Men det är ju sånt man får ta...
Jag hoppas verkligen att lillen kommer ut tidigare än beräknat datum, nångång nästa vecka skulle vara perfekt... eller varför inte på Söndag?=) Men, det är ju han som bestämmer...

Idag kommer syrran hit, hon kommer med tåget runt 5-6 skulle jag gissa, då tänkte vi gå på after work och äta en bit mat... sen blire bara lungt, en film eller nått. Imorgon ska vi skjussa Felicia på fotbollsträning och jag o Johan åker ner till Sundsvall. Strosa runt på birsta city ett tag, hitta en mysdress till mig bl.a, sedan ska vi vara i lägenheten i Haga, för att sedan gå på bio och käka mat =) MYS!



Nej, nu tänkte bjuda på en bild...


V.38


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej du! Hoppas att allt är bra! Nu är de fasen inte länge kvar! Tror att du får tidigare än väntat jag, vad tror du själv? : )

Postat av: Lovisa

Oj, oj ,oj vad stor magen är nu!!!!



Hoppas han kommer ut snart!! ;D



Jag har utmanat dej, kolla på min blogg så fattar du ;)



kramis!

2009-01-31 @ 22:28:47
URL: http://www.lovvanrighthere.blogspot.com
Postat av: Johan

Tack för idag gumman du är bäst! Puss jag älskar dig!!

2009-02-01 @ 20:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback