Ont ont ont...

Idag har vi städat bort Julen! Julgranen och alla tomtar, gardiner och ljusstakar är borta! Jag får alltid ångest när man tar bort Julen, för nu är allt över igen känns det som, det blir som en tomhet... Konstigt! Men det är ändå skönt, för nu är det man har gruvat sig för över... nu ska de upp nya gardiner och nya blommor i fönstren.

Vi har även stökat undan här inne i rummet, där vi bara har ställt in saker där vi inte vet vart vi ska ha dem... hjrätat monterade ihop garderoben igår, och den har vi fyllt med bebbe-kläder... både nyinköpta, kläder efter mig & Johan och sen fick ju vi två kartonger av AK & Kicken också, efter Neo! Så det blev en hel del med kläder om jag säger så =)

Sedan har vi hunnit med att åka ner med pappas bil ner till Ljunga, fikade lite ... sen hem till Johans mamma och åt en super god middag =) Maria klippte även min lugg, så nu har jag lugg igen... jag trivs tusan i de !! Jag blev toknöjd!=) Och efter det så for vi hem, dammsög de sista, och fortsatte med tvätten...
Nu har vi precis kikat klart på film, min rygg har sagt stopp... det gör så förbaskat ont i heal ryggen, både mitt i, på sidorna..ischias...ALLT känns det som =( Har vart grinig hela kvällen... med hjärtat fick mig på bättre humör genom att servera mig kvällsfika =) De va så gulligt så ajg va tvungen att ta kort, hehe...





Imorgon ska vi ÄNTLIGEN till mvc, hon har ju haft sem. nu såhär under juletider... Jag längtar verkligen!


Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid mitt älskade hjärtegull!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback