Ny vecka!

Vecka 38, ojojojoj nu är de riktigt nära... hoppas han kommer redan nästa vecka, lite önsketänkande kanske!

Idag har Bomsikka varit här, vi va och fikade & surrade massa skit! Väldans trevligt!
Vid 3 åkte jag och Johan på MVC och lyssnade på lillens hjärta, oj va han stökade på och hade sig...Allt såg ut som det skulle =)


Benet känns bättre men därimot inte ryggen... känner mig klen överhuvudtaget....gruvar mig för att de ska bli värre... vilket de säkerligen kommer bli, men det är väl sånt som hör till...spec nu på slutet...!!


Har fortfarande inte fått till sänghimmeln till vaggan, höll säkert på en timme imorse... jag tror jag blir tokig!
Inatt hoppas jag på bättre sömn.... ska försöka redan nu!


Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: PAPPI

Tänker på dig hela tiden gumman Pappis Titti Hoppas de blir snart nu

2009-01-28 @ 00:47:32
Postat av: ak

Aaw men tack :)

Och du är superfin du mä..



Jag loggades ur igår, det blev så sent så jag orkade inte fixa till de =/



Men vi kan väl höras nånting så kan vi ses! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback