Mja...

Hyffsat med sömn inatt. Somnade runt två nångång, och har bara vaknat 3 gånger kanske, tills jag tillslut klev upp då hjärtat mitt kom hem på lunch och fixade frukost! Han e bäst!

Ni ska se mina fötter, dubbelt så stora som i vanliga fall, nej..men nästan! Och mina händer... dom bara värker & värker! Vatten! Gud vad jag klagar hela tiden, men man måste få skriva av sig nånstans... stackars Johan får alltid höra om mina smärtor om dagarna.. och nya ställen hela tiden!=)

Alltså gud vad jag går snett med ena foten, jag går sönder alla skor! Lika bra och slänga vinterskorna, nu efter 1 månad... det är ju inte sant! Vad kan man göra åt saken?? Jag går ju som jag går...eller hur! Ja, jag vet inte...irriterande!


Tro vad man ska hitta på idag??? TRÅK!

Kanske skriver mer sen...


Kommentarer
Postat av: E

Vad var det jag sa? :P

Postat av: Jo han, den coola

Skyll inte din pingvingång på skorna hahaha! Du får klaga hur mycket du vill snart är det ju klart. Men jag provade att ha en kudde under tröjan ett tag och tyckte inte det var särskilt jobbigt hehe nej fan nu är jag dryg.. Älskar dig lillgumma min du är den bästa tjejen på hela planeten alla andra ser ut som fiskmåsar jämfört med dig =) Inget illa menat mot alla andra ni är bara inte lika bäst som min Therese.

2009-01-28 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback