Inte mkt...

Har inte fått så mkt gjort idag heller.
Plågade mig igenom nästan 2 timmar på ångströms framför datorn... tänkte försöka bege mig dit imorgon också.
Somnade till förut och vaknade kvart över åtta, och efter kl åtta får jag inte äta eller dricka ngt =( Men jag hade planerat in en kvällsfika hela dagen idag så jag fikade iaf... en kvart hit eller dit ska väl inte göra nån skada. Ska ju göra den där förbaskade belastningen imorgon på VC... Efter den blir det att traska upp på Boberg och lämna in lite uppgifter och prata om det som e kvar, vilket inte är nånting i princip, förutom datan då.


Jag har nog inte så mkt att blogga om... kanske sitter i att jag är nervös för imorgon... känner mig nere iaf... tur jag har min Johan!


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback