Helt fantastiskt...

Vilken skit dag!!!!!!!!!

Datakunskap är det tråkigaste jag vet, jag plågade mig igenom i två timmar... mer orkade jag inte! Imorgon ska jag begära att få boken också...
Usch, känner mig alldeles konstig i kroppen, vill bara gråta hela tiden... för småsaker!

Imorgon från och med klockan åtta på kvällen får jag varken äta eller dricka ngt, för på Torsdag ska jag göra en belastning och se om jag har fått nå galet åt sockret-diabetes. Hade rätt så högt blodsocker sist, fast jag drack ju typ en liter pucko till frukost... och en festis innan jag gjorde testet så det kan ju ha med saken att göra (skratt). Får la se då...Hoppas inte jag har det.

Har sånt sjukt sötsug HELA tiden, jag kan inte gå in på affärn utan att handla ngt. Fast nu har jag lovat mig själv att bättra mig, så det blir faktiskt inte choklad VARJE dag, men alltid ngt litet blir det. Sånt sjukt jävla sötsug... och mjölk, dricker jag litervis, här hemma går det mjölk som om vi skulle vara en familj på 5 st...sjukt!




Imorgon måste jag få ngt gjort här hemma... usch, hoppas dagen imorrn blir mkt bättre!


Johan du e bäst! Tack för att du står ut med mig! Love you!

Kommentarer
Postat av: johan

men lille pruppen hade du en så off dag idag.. stackars!! Imorrn kväll ska jag köpa hem litervis med dricka och kilovis choklad hehe nä va taskigt. Det ska nog gå bra det där ska du se! Du är bäst Theresiiiiiiiiiia jag älskar dig puss oo kraaam

2009-01-14 @ 03:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback