Guru Josh Project

Vid 9 kom hjärtat hem på lunch och vi åkte på ica och handlade brakfrukost, mumms va gott =) Sen när han gick igen så somnade jag om, va knade för 5 min sen. Är så sjukt trött... är helt slut i kroppen. Undra om jag börjar få foglossning? Jag vet ju tusan inte hur det ska kännas... men det gör ont där nere...i benen, helst när jag går. Aj Aj Aj....
Och inte nog med det så nu såhär på morgonkvisten så drömde jag om att vi hade tid hos barnmorskan, och när vi väl va där... så sa hon.."Jag kommer strax" och vi satt kvar på hennes rum... men hon kom aldrig tillbaka.
Så vi gick hem igen... och Johan gick och tog bakelser och bullar överallt på rummen där det bjöds... sen hucks flux så va vi på ett "Möte" med en som skulle berätta hur det va att få barn... men då va de nå slags skämt... för det va en kille, som hade en stor boa orm på bröstet... och sa..."Det va helt underbart att få lägga upp henne på bröstet"... jag trodde inte d va sant... och Johan fortsatte bara med sina bakelser...han brydde sig inte...haha!

Idag slutar han hjärtat tidigt, så han kommer strax efter ett nångång... vette tusan vad vi ska göra då. Men vid 6 så ska vi ner till Ljunga till älskade mamma, pappa o syster och äta middag.... ååå va jag älskar dom, och saknar dom! Igår när pappa hade varit här på kaffe började jag gråta och fick dåligt samvete... för allt som ha varit förut... och för att jag älskar han så mkt... Johan måste tro jag e dum i huve! Jag börjar tro de själv snart....


En låt har fastnat i mitt huve och den går här hemma mest hela tiden!!!!







Och gud va kul att Takida blev årets låt!!!!!! Massa grattis till dom!

Nej, nu ska jag slänga mig i duschen och vakna till....

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman. Jag förstår vad du menar med dåligt samvete osv, jag tror att det är perfekt att du känner så. Det visar bara på stor mognad och enormt stort hjärta. Han är guld värd, hela din familj med och nu när du ska bilda en egen så förstår du allt och lite till. Allt kommer bli så bra ska du se. =) Tusen pusssar och ta hand om dig! Du är så duktig. På allt och jag är stolt över att få kalla dig vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback