Extra kg...

Satt och tittade på bilder förut.

Innan jag blev gravid, hade jag fler extra kg, än vad jag hade en liten bit in på graviditeten... aneldningen till det va ju att man inte kunde äta ngt, ett tag kom till och med ett glas vatten upp!! =)
Jag hoppas verkligen att man tar tag i träningen och maten rätt så fort sedan, så man inte drar ut på det! För hur än det är så mår man bäst utav att träna och det är ju roligt bara man kommer in i det!!!!!!!!!!

Både igår och idag har min mage blivit hård som en kanonkula varannan minut... sammandragningar=) Det börjar kännas på nu, jag gick fram på byn och tillbaka, dammsög lite här hemma och sen va mina höfter helt bortdomnad... som ett belastat band runt hela midjan/ stjärten/svanken... Tur jag har Johan som tar hand om mig med massage=) Ska kräva det vid läggdax också!
Imorgon står det data på schemat... och inget mer... vad jag vet! Tragiskt egentligen, jag umgås tusan inte med nån... är väl kanske mitt fel också!!(?) Men här i Ånge känner jag i stort sätt inte nån man kan gå över till på fika eller dylikt... Menmen... det är väl så livet är ibland??? =)


Hörs & störs!

Augusti =) Vilken tiny mage, tiny therese överhuvudtaget=D



Kommentarer
Postat av: johan

Jävla söt bild det där! Gillar dig sommarblond =)

2009-01-20 @ 16:37:26
Postat av: Elin Nordlander

Hej! Måste bara säga att du har en så himla fin gravidmage :) Lycka till när den lille kommer, det är helt klart det underbaraste i hela världen att få barn! Ha det så bra, Elin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback