BB-väskan.

Idag har jag inte gjort så mkt... inte ngt alls för den delen.

Ikväll därimot började jag & Johan att packa BB-väskan, det kan ju bli så att vi får fara ner vilken dag som helst nu =) Har bara packat det som lillen ska ha, mitt & Johans e kvar, tänkte ta de imorgon =) Shit, det är så himla nära nu, det känns så himla overkligt på ngt sätt... vi är 2 nu och snart e vi 3... det går verkligen inte att föreställa sig, på ngt sätt =P Men gud så vi längtar, tiden går så sakta!
Gud vad svårt deet va att välja kläder man ska ha med till han, man vet ju liksom inte hur länge man blir kvar eller hur allt blir... man vet ju ingenting...=D Känns som att jag har tagit med hela garderoben, haha.. men vad gör det. Huvudsaken det kommer ut en frisk liten bebis som mår bra=)


Det jag mer har hunnit med det är att fixa med Johans födelsedags presenter tills på Söndag, då älsklingen fyller 25!! Jag hoppas han gillar det, kan ju inte skriva ut vad det är då han e här & läser =)! Och på lördag ska vi åka ner till Sundsvall & kika på bio och äta nå gott och hjärtat ska få bestämma allt... eftersom han som sagt fyller år den helgen. Jag kan tänka mig att det blir nån hjälte-action film och max hamburgare till middag, HAHA... Han är för söt min lille Johan!=)


Imorgon blir det till att tvätta och skura toaletten, känner mig mkt piggare nu faktiskt...


Nu blir de att borsta tannan och krypa ner bredvid hjärtat mitt och titta på Kvällsöppet... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad spännande det är nu! :)



Jag vet inte, hade bara fått för mig det sen skolan och så... Men du vet väl vem jag är? Vi har ju inte umgåtts så vi känner väl inte varandra direkt men vi vet ju vilka vi är :)



Nu för tiden gör jag inte så mycket alls. Bor nere i stan iaf, har inget jobb längre. Känns som alla blir uppsagda eller har väldigt svårt att få tag i ett jobb iallafall. Som det är nu får man bara se upp så man inte blir allt för deprimerad :P



Ha det så bra! Kram E.

Postat av: Malin W

Nu är de nära... Va spännande!! :o) Jo då, med oss är de bara bra. Full fart hela dagarna. Tycker Nova lär sej nå nytt varje dag, nya uttryck å nya bus. :o) Men de är så de ska va. Hoppas lillen kommer snart så du slipper ha nå mer ont, din stackare. Hua, jobbigt. Hade bäst!!! Kramar

2009-01-29 @ 11:48:19
URL: http://malinw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback