Bättre!

Började dagen med att åka bort på VC, tog en massa prover, sen fick jag dricka sockerlösning och sitta där och vänta i två timmar och ta nya tester, och gissa vad... jag har helt normalt blodsocker... jippie =D
Efter det åkte jag upp på skolan har lämnade in lite uppgifter, och nu har jag bara HLR kvar... weho! Och datan förstårs... efter det åkte jag på ångströms och satt där en timme, vette tusan om jag blev nå klokare av det men...


Vid ett åkte jag hem och väckte hjärtat, vi åkte på ica handlade korv, bröd och pucko och tänkte åka och grilla korv, men vi hittade fan inget vindskydd som man kunde gå till utan att behöva pölsa i 1 meter djupsnö... så det blev stekt korv med bröd hemma istället =)
Vid halv 6 la vi oss och skulle vila, men vi vaknade inte fören 3 timmar senare, så inatt lär man ju bli uppe igen...suck!


Ha en bra kväll vettja =) Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback