Äntligen bil!

Äntligen är vi bilägare, på riktigt... ååå det är för härligt! Den går verkligen hur bra som helst! Vi är toknöjd med vårt köp=)


Först va vi på sjukhuset, där det gick jätte bra =) Sedan åkte vi på max där Johans mammi bjöd oss på mat=) Sen åkte vi ut till Timrå och hämtade bilen. Sen åkte jag o Johan till Haga & hälsade på pappi o syrran...trevligt.



Ikväll har vi bara myst och fikat lite innan hjärtat gick på jobbet. Imorgon ska jag sätta mig på ångströms och köra igenom den där jäkla skivan för datakunskapen, tänk att man började kursen i gymnasiet men struntade i den, de va för tråkigt helt enkelt! Gosh vad jag ångrar mig nu, för gud vad FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT det är... Efter jag är klar med det där så är jag färdig med allt sen, oj så skönt! Jag har planerat att bli klar innan lillen kommer...

I helgen ska vi inte göra ett skit, bara ta d lungt ... skönt som attans!

Usch för att sova själv inatt... inge skoj alls!


All kärlek till dig Johan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag kommer snart och Joinar dig framför burken på skolan. På måndag.

Postat av: PAPPI

Grattis till bilen Snygg bil och bra Huur bra som helst

2009-01-09 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback