AJ !


Faster med kusiner va här mitt på dagen och lämnade en massa bebis-saker... bla en spjälsäng som vi har fått, åååå vad bra=) Helt perfekt!!! Efter att dom hade åkt gick jag & Johan ut i snön på en promenad, och den promenaden blev ett helt projekt... gjorde så förbannat jävla ont i högra benet och arslet... nu är det inge roligt längre! Har sovit kanske 3 timmar inatt, vaknat av de onda benet, vänt och vridit på mig... kissat och haft mig!
Fick sova en timme efter frukosten medans hjärtat städade på, gick och handlade fikabröd och donade, älskade hjärtat mitt!!

Nu är han & tränar och jag sitter här, som vanligt... idag blir det potatisgratäng med MASSA vitlök, marinerat älgkött & fetaost sallad till middag... min favorit!!!
Imorgon ska jag ha HLR på skolan, hur nu det ska gå med en stor mage och ischias...ja, den som väntar får se=P
Nej, nu tillåter inte rumpen de här nå mer... Så vi hörs!

Tjockis!




















Kommentarer
Postat av: Johan

Gofjärt va du är fin!!

2009-01-25 @ 20:33:48
Postat av: Emmis

Vad får du för hjälp för dina ischias besvär? Och magen blir bara större o större för varje kort. Fattar inte att du snart ska ha!! Tiden har gått så jäkla fort från att du berättade tills nu! Så glad för din skull hur allting blev!

Postat av: m

jag brukar kika in här ibland,och jag tror att du kommer att "klämma ur dig" pojken till veckan,onsdag,torsdag kanske...lycka till!:)

2009-01-25 @ 22:19:51
Postat av: E

Guud vad tiden går fort! Kul att läsa att du är så lycklig och har det så bra nu :) Det kunde man inte tro för några hundra år sen :P

2009-01-26 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback