Utmanad!

Jag har blivit utmanad av http://z4mbizzz.bloggagratis.se/

Regler:

1.Länka till den som taggat dig

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


Sju Sanningar om mej : )


1. Hatar att inte få som jag vill, både på gott & ont.


2. Har svårt för att sova borta, har jag alltid haft.


3. Tänker för ofta på vad andra tycker och tänker.


4. Hatar att städa, men när jag väl sätter igång är jag PETNOGA. 


5. Kan fortfarande sakna min snutte-trasa sen jag va liten =)


6. Har svårt att "hålla i" pengar.


7. Älskar att gå till frissan och bli ompysslad =)


Jag utmanar: AK, Elin.J, Emma.L, Lina, Kicki, Helené & Jessica.J


Kommentarer
Postat av: Jessica

TACK :D

Postat av: Kristina

Jag tänkte precis utmana dig när jag såg att jag var utmanad av dig :P

2009-02-06 @ 23:17:51
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken Emma menar du? :)

2009-02-07 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback