Ny vecka!

Igår gjorde jag inte ett smack... enda gången jag gick ut va när jag hämtade posten!
Johan fick även sina Jack Daniels Whiskey glas, dom passade utmärkt i baren=)
Han ligger o sover han, han fick nätterna hela veckan så jag fick då minsann sova själv inatt, vilket gick hur bra som helst, vaknade inte en endaste gång innan han kom hem och somnade runt ett, SKÖNT!


Går in i vecka 39 idag, det börjar ta sig. Har förvärkar & sammandragningar mest hela tiden... så nog känner man av att det snart är dags, iallafall att det är riktigt nära =)!!! BB-väskan är packad & klar...nästan helt klar!! Så nu e verkligen allt på plats...!


Tro vad man ska hitta på idag då? Usch allting e så himla tråkigt just nu, och tiden känns som en evighet... man bara går och väntar och väntar och väntar....
Näe, lite frukost kanske man får i sig.

V.39



Hjärtat 25 år.



Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback