Näe...





Hjärtat va på Söderins och skulle köpa mat hem... men de va så mkt "fjällen"-folk där och folk gick ut och sa "hit ska vi aldrig mer gå, vilken jävla tid det ska ta..." , så han vände lika snabbt... så nu är han på ICA och köper hamburgare som vi får göra hemma själv =)


Jag tror förresten att slemproppen spelar mig ett spratt..... "mensvärk" har jag som bara den så jag ska sätta mig i duschen ett tag.... ååå jag vill att de ska sätta igång nuuuuu... men det kommer säkert dröja flera dagar till! Men den som väntar på ngt gott.... =) Helt otroligt att vi snart har en liten bebis här hos oss....

Kommentarer
Postat av: catrin

"mensvärk" hade jag hela dagen innan Loke kom, levde mer eller mindre i duschen! Och smärta i ryggen! Vi åkte in då på natten när jag insåg att mensvärken va riktiga värkar! =)

2009-02-08 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback