Kors i taket!

Jag tror minsann slemproppen lossna inatt... det betyder att det händer ngt där inne iaf =P

Har ont i ena skinkan så jag tror jag ska spy snart... ischias önskar jag inte nån, inte ens min värsta fiende!
Jag går som att jag har skitit på mig, det känns att han ligger långt ner nu må ni tro...
Nu vill jag att de ska hända ngt mer.... ge mig smärta i magen tack =D
Tänk om man skulle gå gravid och växa i 9 månader till... HUJEDA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Älsklingen handlade världens brakfrukost imorse...de va vi värd! Inge mkt sömn alls inatt... är helt färdig! SKulle egentligen till SUndsvall idag men vi hoppade det, ingen av oss har orken...


Nej, nu blire tven och sängen... orkar knappt hålla ögonen öppna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

4-7 dagar sen slemmisen gått kan man räkna med att bebisen kommer sa bm.

För mig tog det 1 dag ;-)

2009-02-07 @ 16:06:04
Postat av: Ellinor

Oooooh, vad spännande :)

Stort lycka till o jag hoppas lillen kommer snart!

Du får berätta sen om förlossningen. Tycker det är så himla kul att höra om vaginala förlossningar fast jag är så nöjd med mitt snitt.



Kram

2009-02-07 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback