Just de ja!

Invito va det! Mja, jag kommer nog inte ge den en till chans, tycker inte den höll upp den klass den utsa sig för att vara heller...Tyvär!

Rätt så meningslös dag idag också, gjort lite ärenden på byn, jag o Johan va ute o gick en kort promenad med zäta, fikade nere hos Karin, tittat på en film... som jag grät FLODER till.. jag gråter till alla filmer snart tror jag.
Sedan gjorde vi mat, pasta o pastasås, älsklingens special pastasås, SÅ GOTT =) Sedan somnade vi som stockar i sängen... vaknade helt yr och SOCKERSUGEN, strax före halv åtta... gjorde iordning glass, daimkulor & chokladsås... fettbomb.nu, och likdant vare igår...+ sån där grädde på flaska...hujeda mig! För dom som är intresserad så har jag gått upp 18kg, säkert mer nu...dra mig baklänges!=)
Till glassen kikade vi på "Halv åtta hos mig", så jääääkla bra... =D Lillen va också med och höll igång bra nog... Undra när han tänker titta ut egentligen ?!=)


Undra vad man ska hitta på imorgon??? ååååå jag e såååå utrååååkad!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mamma gick upp22 med mig tror jag så än ligger du i lä.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback