=*(....

jag har så himla ont i högra benet så jag vet inte vart jag ska ta vägen... hur jag än ligger eller sitter så gör det ont...
Jag börjar få lite små panik... satt i duschen bra länge och tillslut började jag gråta... vad är det för fel på benet??? Kan de vara ischiasen som gör så himla ont... det liksom är så ...det sitter i HELA tiden... det går inte över... skulle nån föreslå att kapa av det så skulle det nästan kännas skönt....

ÄRe nån som känner igen sig??? Varför gör det så innåt helvetes ont...det liksom börjar i höften och strålar ut i knät...


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jobbigt för dig.. Hoppas det ger med sig och att liten tittar ut snart :-) Du får ringa barnmorskan om det inte går över. Så där kan du ju inte ha det..

2009-02-08 @ 20:43:15
Postat av: Anonym

Låter faktist som foglossning, jag hade också sånna besvär med höfterna och benen, läkarna trodde först det var ischias men det var foglossning och det gör jävligt ont!Inte att leka med smärtmässigt.

2009-02-08 @ 20:59:43
Postat av: Kristina

I veckan skulle det passa perfekt :) Om du känner att du orkar? Du kanske klämmer ut bäbis närsom hellst nu! Hör av dig när du kan, jag har bara jobb imorgon vad jag vet :) Puss!

Postat av: E

Vad hemskt. Låter jättejobbigt, hoppas det går över snart! Spännande är det iallafall och se om det tittar ut en liten bebis snart :) Kramar och smärtlindring! !:)

2009-02-08 @ 22:33:16
URL: http://zitronis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback