En timme.

Somnade vid ett och vaknade vid två av att det rinner... blött i sängen... får återigen för mig att de kanske e vattnet... men nu har de slutat... fan man blir ju så osäker! Ska vänta återigen och se om det fortsätter..för de gjorde det inte igår. Kanske det bara är så att det sipprar sååå himla lite....?? Hon på förlossningen sa även att de kan sippra lite, och sedan "täppas" igen..för det är sååå små hål.
Har sammandragningar och "mensvärk" också...så ngt borde ju vara pågång...

Nåväl... ska lägga mig i sängen igen... och invänta och se om de kommer ngt... vem vet, kanske vi måste åka ner till Sundsvall inatt... fast jag tvivlar...


På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va spännande :-) Jag ska till Sundsvall på torsdag.. Tänk om vi är där samtidigt hihihi..

Postat av: ak

Jag håller tummarna att liten kommer snart! Neo håller sina två små tummar han me, han vill ju ha en uskompis typ NU :D

2009-02-09 @ 11:56:08
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback