Över.

Då va julen över. Vi har haft det helt underbart uppe i Lofsdalen.

Skoteråkning, pulkåkning, god mat och en massa mys <3

Troyye fick sååå mkt fint i julklapp, även jag o Johan! Och har även hunnit med att fylla 22, fick även då en massa fint!
Dojje fick bla en blå, stor garderob, mini 4-hjuling, massa bilar & leksaker, gosedjur, tunnel, blåa stolar, kläder, pulka, en "gå grejj" som blinkar, låter som bara den, tomtar, och massa mer :)
Troyye ser såååå rolig ut när han sitter på 4-hjulingen och man får gasa åt han, hahahahaha...som en liten knapp på styret som man trycker på så går den sakta frammåt, URGULLIGT :)

Bla fick jag och Johan en bärbar dator av mamma & pappa, jag började gråta när jag öppnade paketet, haha! Blev så GLAD! Sen fick jag presentkort, kläder, tossor, hårgrejjor, väska, tallrikar till min julservis, böcker och massa mer!
När jag fyllde år fick jag en ny mobil av Johan o Dojje, blev såååå glad :D En skitfiiin rosa en :) Av mamma & pappa fick jag "Stora lyx spa dagen" på södra berget, en hel dag på spa... med massa behandlingar, gissa om man ser fram emot det :) Presentkort fick jag också, så jag kan fylla på garderoben lite:)
Blev sååå nöjd och helt överväldigad av allt...


Troy va helt facinerad av tomten iallafall, först stod vi och titta på han i fönstret, han vinka och peka på han heela tiden, sedan när vi öppnade dörren blev han lite rädd, men sen gick det bra, brydde sig inte så mkt om julklapparna utan satt och tittade på tomten mest, men tillslut så blev han lite intresserad iaf :) Mammas o pappa lilla gofis! :) Hela dagen och kvällen va helt underbar...




På juldagskvällen klädde jag o syrran upp oss och skulle gå ut där i lofsdalen, trodde ju det skulle vara nå discotek av nått slag, haha.. jomen visst! En pub..där folk gick i mjukiskläder, och där kom vi, uppklädd från tårna och upp... men lite kul va det iaf... så idag har man mått mindre bra!

Nu ikväll har vi haft besök av Maria, Micke & Bon, så himla kul att se Bon o Troy ihop, gofisarna! Imorgon står det dop på schemat... Bons dop, de ser vi framemot  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback