Utvilad!

Jag känner mig helt utvilad! Troy har inte skrikigt en endaste liten gång inatt, ätit har han gjort 3-4 gånger men inte skrikigt! Vid halv 8 imorse vaknade jag av småfnitter och att någon "slår" mig i ansiktet... varje gång handen flög förbi så röck jag till..och sedan kom ett fnitter...då tittar jag upp och ser Dojje 2cm från ansiktet...som ligger och skrattar varje gång jag rycker till av att han vevar handen i ansiktet på mig...haha..jag blev full i skratt så dagen kunde verkligen inte börja bättre! Vi klev upp och letade Johan som skulle sova på soffan..men ingen Johan där...då ser jag två fötter som sticker fram från balkongdörren...hahaha...där låg han...tokstollen! Vi va hos Patrik o Vicktoria o grillade igår, jag o troy for hem vid halv 8 o Johan stannade kvar med grabbsen... o kom hem vid tolv inatt... tyckte att d va så varmt så han hade lagt sig på balkongen, med täcke o kudde och även en mjölktetra ifall han blev törstig, hahahahha!

Jag o Troy klädde på oss och gick bort på ICA, tog Troy i bärselen.. han hatar att ligga i vagnen nuförtiden... och sittdelen i vagnen får jag f*n inte till... själva selen sitter ju inte i ryggstödet...utan på sidorna...han far ju fram o tillbaka i vagnen om han ska sitta i den... måste nog fråga dom på babyproffsen hur man gör... för vi får verkligen inte till det! Vi ska ju till stan imorgon så...
Ja iaf så när vi kom hem åt Dojje lite banangröt.. men tror inte han gillade den sådär jätte mkt...och gud så SÖT den va... smakade ju i princip bara socker av den...så nej.. vi fortsätter med den vanliga havregröten hädanefter.

Och lillstackarn satt o tröck o tröck förut.. å de enda som va i blöjan va en liten liten liten klick... så tror jag ska börja med plommon o messmör varje dag tills d går till sig helt, de tyckte dom på BVC med. Va förresten där igår... och Troy hade gått upp 240gram på en vecka nu, och guuud så skönt de kändes =)



Nej, åter till all tvätt... högen är större än nånsin...hujeda mig!


Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Helené

Haha, Johan är bara för rolig! Han hittar alltid på massa tok :)



Skönt att han har gått upp bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback