Förlovad!

Tänka sig!
Vi förlovade oss i lördags! Så himla fint!

Först va vi i stan o kikade runt, sedan åkte vi hem o myste o busade med Dojje, när han somnade ... dukade vi fram på balkongen, med färska räkor med tillbehör och Ben & Jerry´s glass till efterrätt! Efter maten va vi så himla mätta båda två så vi kunde knappt röra oss.. la oss i sängen och somnade på mindre än 5 minuter... tror aldrig jag har vart så mätt!

Jag är iallafall världens lyckligaste, att jag har hittat min själsfrände... de trodde jag aldrig att jag skulle göra... det är bara sånt man ser på tv =)

Nu kommer lite bilder från förra helgen, veckan och nu i helgen =)

                                       



ååå, har så mkt bilder men jag orkar verkligen inte ladda upp nå fler, tar ju sååån tid!!


Nu äter iallafall Dojje jätte bra... till frukost äter han en hel portion gröt med pure och till lunch nästan en hel burk mat + lite pure efteråt och kvällen samma som frukost...åsså ammar jag därimellan... än så länge funkar det jätte bra=)
Jag har hittat en jätte bra sida med lite recept på mat som man kan göra själv... så jag ska faktiskt ta och göra det nån dag här nu!

Johan har semester en vecka till och guuuuud så skönt! Imorgon har vi inget inplanerat... nått skoj ska vi väl ändå hitta på=) Jag skulle vilja åka till Östersund och bada med lillfisen... vi får se!

GodNatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: elin

skulle jag kunna få den där sidan med recept? måste ju testa allting som går så oliver kanske börjar äta vanlig mat..

Postat av: Helené

Jag hörde den glada nyheten! :) Grattis!

2009-08-10 @ 08:26:27
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: maria hjorth

Jag skrev nog bara grattis till jojje på fejan så nu säger jag grattis till dej här! Ni ÄR verkligen världens finaste par.

2009-08-10 @ 22:42:50
Postat av: Anonym

Grattis till förlovningen :) Myyysigt hurru!

2009-08-11 @ 09:32:07
Postat av: ak

Nej men vad kul, Grattis :) Kram

2009-08-11 @ 09:33:10
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback