Hemma, en snabbis!

Vistelsen i Känne va mysig, lungt & skönt har de vart! Natten inatt va inge rolig... Troy sover knappt alls...jag fattar inte.


Nu ikväll tvärsomnade han efter typ 3 snutt på tissen...vaknade efter en halv timme o skrek...fick bröstet...somna...vaknade...vaggade han till söms o somnade... får se nu då hur länge han sover, jag hoppas de bli bättre!

Johan är iaf världsbäst! Igårmorse steg han upp med Troy, la han bredvid mig när han skulle tutta, så jag knappt vaknade...kom in en timme senare och väckte mig försiktigt o sa de va frukost.. kommer jag ut i köket, då har han gjort våfflor, grädde o sylt... jag har världens bästa =D Även imorse gick han upp med Dojje o lät mig sova, jag har blivit bortskämd... nästa vecka lär man ju va skapligt trött när han börjar jobba igen.


Imorgon packar vi in oss i bilen och åker ner till stan till mamma o pappa, ska bli mkt skönt! Ska även hinna med Selångermarknad hade vi tänkt! Ja, hur som helst kommer de bli mysigt!

Förresten så sitter Troy rätt så stadigt nu, inte så stadigt så jag törs lämna han sittandes själv, men han har verkligen gjort framsteg sen bara nån dag sen, så himla roligt att se! Lillkillen börjar bli stor!

BadKillen!




Åsså kräks vi lite efter badet :)



Min lillagofis! Gladare än såhär kan man nog inte va´:D



Du vackra skapelse!



Vi 2



Suga på mammas haka e skitgott tycker Dojje!



Mina två hjärtan!



Wow, titta mamma.. jag kan sitta!



Men jag håller nog i mig med två händer...



Jag provar att släppa handen från täcket...



nee, jag sätter tillbaka den igen..



Men för seeent...hoppsan nu tippar vi...



Tur d va mjukt...men läskigt va d...



Myser...



Underbar plats!



Toka oss lite...



Såhär skrattar jag i princip jämt med Johan =D





Jag är världens lyckligaste! Jag älskar mina två killar så otroligt!
  


Godnatt!




Kommentarer
Postat av: elin

va duktigt han är på att sitta, troy alltså ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback