Bästa kvällen!

Detta måste bara bästa kvällen/dagen på länge!

Har varit ganska så jobbigt dom senaste dagarna, har det inte vart magknip så har det vart nå annat känns det som =(
Kanske han fick för mkt mat på en gång... från att gå från 2 små mål om dagen till 4 direkt... så jag går emot BVC och nu ger jag han bara gröt morron/kväll och till lunch äter han en liten burk... skippar det på eftermiddagen och ammar bara. Får för mig att det blev en chock för magen att få så mkt mat... Men jag hoppas han går bättre upp i vikt ändå nu!

Idag har han varit på strålande humör HELA dagen! Inte vart nå gnäll eller grin alls...över huvudtaget! Så himla skönt både för oss och han =) Johan är på middag med några polare och jag o Troy har myst, sjungit och dansat ikväll =) Han åt en hel portion gröt + fruktpuré, sedan la vi oss i sängen och sjöng lite och myste...sedan la jag över han till hans säng och fortsatte att sjunga och han somnade, utan gnäll=) Och har inte vaknat en gång sen han somnade... hoppas han får sova bra inatt=) Min lilla skrotnisse...


Johan är som sagt ute på middag med stölle, tobbe o nån till..va han nu hette...som skulle flytta nånstans...hoppas dom har trevligt! Själv har ajg suttit och tittat på ett program om hajattacker.. usch jag har alltid vart rädd för att bada i havet... man vet aldrig... man tror ju aldrig att de ska hända en själv...


Nu har jag suttit och tittat in en sittvagn jag vill köpa... gud det är ju sååå dyrt med vagnar...och alla dessa tillbehör man måste ha!!! Ny åkpåse, sittdyna...ja gud! Om man ändå kunde vinna på lotto... skulle behöva ny dator, hemmabio, vill ha ny soffa, ska snart börja inreda dojjes rum.. köpa fler garderober osv osv osv osv osv....Nog om detta!!!



Nej, nu ska jag göra Troy sällskap i sängen.... GodNatt!

Kommentarer
Postat av: elin

Va skönt för er! :-)

Postat av: felicia

det är fler människor som dött av att få en kokkosnöt i huvudet än av hajattacker. hah :P

2009-08-04 @ 00:26:06
URL: http://feliciaakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback