Träning.

Det blev spinning igår, skönt, ska även iväg ikväll igen...ännu mer skönt!
Innan spinningen igår när jag bytte blöja på Troy så upptävkte jag lite blod i bajset, hispig som jag är så började jag gråta och blev livrädd... även fast det bara va lite blod. som små blodstrimlor. Johan ringde primären... tydligen e de jätte vanligt... kan antingen komma från mina bröst eller bebisens näsa! Men va skönt.. kan man ju pusta ut... Gud jag är så himla rädd av mig, jag får katastrof tankar påengång... på en gång alltså!


Tråkigt väder är det också, jag o Troy ha vart inne hela dagen... väntar på Johan för då ska vi ta oss ut på en liten kortis iallafall. Känner mig ofräsch och fet idag... har varken orkat göra nån frukost eller lunch... därför har det blivit rostmackor... och hur bra är det på en skala??? USCH!

Jaja... spinning ikväll... bra tankar nu Therese!

 Lägger upp några bilder på min sötnos iallafall =)


Bad-ankan!



Älskling!



Mamma & son =)



Brun-öga =)



Glad-Fisen...




Men ibland är det inte alltid så kul, hehe... (smörjt kinden hans för att han hade lite utslag)Är han inte för söööt =D




Pappa & son :)



Myser lite innan det är dax för sängen=)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är så duktig som tränar! Borde jag också ha gjort innan detta men lätt att vara efterklok.

Troy är toksöt!

Postat av: Kristina

Han är så vacker!

2009-04-16 @ 17:29:12
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: Catrin

Han ser helt underbart mysig ut =)

2009-04-16 @ 20:37:29
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback