Skön dag!

Jaa, har haft en skön dag idag =)

Efter Johans fystest på brandkåren, så klädde vi på Troy och stoppa ner han i barnvagnen och begav oss iväg till bvc, lillskroten väger nu 5460g och är 59cm lång =) 7veckor och 1 dag gammal! Alltid så skönt efter att man har varit där och man vet då att allt står rätt till =)

Senare gick vi hemöver för vi väntade besök av AK & Neo, nu hade vi inte setts på evigheter igen så det va välbehövligt att ses =) Troyis sov genom hela besöket vi hade!
Till middag gjorde vi kött och fetaostsallad, mumms! Nu ikväll har jag varit på spinning, jäkligt bra pass må jag säga! Hem igen efter passet och pussade och kramade på lillälsklingen min! En timme ifrån honom känns så fruktansvärt lång!


Nu har jag fikat och tittat på Greys anatomy, gud jag älskar den serien!
Troy somnade i man famn, så precis innan Greys började la jag ner han i sängen sin... och Johan la sig helt slut han med =) Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan krypa ner jag med!
Guud, Troy är så himla lätt att lägga på kvällen... och sover bra hela natten gör han också! Vaknar lite tidigt men vad gör det! Jag älskar han sååå otroooligt =)


Ha de bra alla =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan troy lära oliver att lägga sig i tid på kvällen och göra de smidigt för sin mamma då ;-)

Postat av: maria hjorth

Åhh vad jag längtar efter att träffa Troy! Nästan 5,5 kg! Otroligt, det ska bli kul att se honom igen nu när han vuxit. Jag blir så glad när jag tänker på honom.



Farmor ringde en dag och berättade en sak. Hon sa lite hemligt viskande - jag har blivit kär! Det är Troy hon är kär i. (man vet aldrig för hon blir uppvaktad av diverse karlar). Hon sa att Troy var såå välskapt och snygg! Tänk att hon oxå sa snygg =) Kär som tusan var hon iaf och glad att hon får vara med och uppleva honom.



Ikväll när micke slutat åker vi förhoppningsvis och köper bilbarn/bebis stolen. =) Även täcke och kudde till vagnen skulle vara skönt att ha hemma.



Vi hörs! puss

2009-04-02 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback