Vill inte.

Vet inte varför det tar emot att gå på praktiken... blir så himla nervös när jag tänker på att ta prover... göra sånt jag aldrig ha gjor förut... och att göra fel... det är väl det de sitter i, att klanta mig.

Börjar 7 imorgon iaf... Idag har jag varit på stan, kikat runt lite med Linda och Elin, senare gick vi på sushi bar och åt... blev vegitarisk sushi för min del, gotti.
Mer har jag fan inte gjort.... varit nervös inför imorgon...saknat Johan, ja de har jag gjort.

Nu på kvällen har jag känt ngt i lillmagen, fosterrörelser... ingen riktig spark men att han rör på sig... =) Så himla underbart =) Lille lillän.... hehe.


Jo, och sen de här med schampot... jag hade aldrig ens hört att man tappade hår under graviditeten... hehe... bara att d blir lättare fett osv... Men, inte därför jag är less på håret utan för att det är så himla slitet och torrt....som det har varit länge nog =) Men det är roligt med kommentarer... =)

Anna-Maria, är det inte dax för bebben din att titta ut snart ???=) Känner du att de e på g ?=)


Johan jag älskar dig över allt annat.... åååååå kan jag få fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

låter bra :) hör av dig nåt!

2008-10-01 @ 11:48:26
Postat av: A-M

Jo, jag tycker väl det... 11 dagar över tiden idag och än har jag inte känt nånting... =/

2008-10-02 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback