Veckorna går...

Imorgon går jag in i v.17, helt sick vad tiden går fort, vipps säger det så har vi våran bebis här snart=)

Idag har jag o Sandra varit ute och gått, mer än så har jag inte åstadkommit. Har ringt och fått tid hos läkarn iaf, har så himla ont i mitt ena lår, undersidan... Då jag sitter i vissa ställningar, typ om jag kör bil, efter ett litet tag blir det outhärdligt...Eller om jag sitter i samma ställning så gör det också tok ont...
Har även fått problem med magsäcken, trodde det va mjölken, sen trodde jag att de va tarmarna, kan ju bli problem då man e med barn då... blir ju en himla omställning. Men det gör som ondast bara nån minut efter att jag har svalt maten... Blir som att jag krampar nästan... Är säkert nå annat jag inte tål...


Jaa, imorgon är det åter fredag, tro vad man ska hitta på då då? På lördag får jag min USB kabel, som vak var i stan, jag TROR att det är den iaf... har ju X antal gamla också och dom ser ju nästan likadant ut allihopa...

Näe, nu ska jag be min sambo borra upp dom där makapärerna som håller upp gardinstängerna, va de nu heter...


Hej Då

Kommentarer
Postat av: AK

Hej stumpan. Du kanske har fått ischias? Inte alls ovanligt om man får det då man är med barn ;-)Hoppas allt är bra! Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback