Tvätt.

Vaknade vid 9, gick upp och plockade undan lite. Lagomt tills hjärtat kom hem gjorde jag lunch till han, vid tio ungefär. Sen dess har jag suttit här som ett fån. Imellanåt har jag kutat ner till tvättstugan och nu har jag precis fixat naglarna.
Jag har afsiken bra naglar, dom blir alldeles vit när dom växer ut, och jag behöver knappt fila dom alls.
Där sparar man ju in 800 spänn istället för att gå till en salong =)

Johan kommer va borta ända till halv fem idag, jag vette faaan vad jag ska roa mig med. Finns ju inget att göra? Hade ju kunnat gå och träna, men att betala 95 spänn för ett 50 min pass?? NEJ TACK.
Funderar på att gå och handla lite mat, kanske man skulle ha gjort iordning en god köttbit och bakad potatis med MYCKET vitlök idag?=) Och en god fetaostsallad till? Och kanske göra en äppelpaj med vaniljsås till efterrätt??
Ja, ni hör ju vad jag äter nuförtiden, man lär väl svälla upp som en ballong innan detta är färdigt.
Till och med att jag här i BREGOTT och stampar det med potatisen då jag äter fiskbullar, blir ju så himla mkt godare. Jag har alltid smör på mackan också, vilket jag aldrig hade förut. Och jag har ätit glass 3 dagar i rad, kom jag på nu.

Då jag va och simmade så ställde jag mig på vågen, och jag är fortfarande under det jag vägde förut, 6 kg mindre. Även fast det kanske inte syns så känns det på armar, ben, ansikte och rygg... men inte klagar jag för det=) Det lär ju slå tillbaka på en själv sen igen eller hur =)


Nej, nu ska jag ringa några samtal....

Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Malin

bra att du äter en massa gotta och mår bra :) Man måste unna sig, och du är bara vacker. Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback