Påväg.

Har varit uppe sen halv fem, först ringde hjärtats HEMSKA larm, efter det va grannen över en sväng och letade nikotin, utan resultat...haha!

Efter det kunde jag inte somna om, ska ju ändå med bussen kvart i åtta tänkte jag. Ska åka till Stöde och låna farmor o farfars bil, dom är hos min faster som är i Paris och ska titta på Madonna, inte dåligt! Så fammo o faffa är där och är barnvaktis.... Därifrån ska jag åka ner till Huddik, käka lunch och träffa lite folk, trevligt värre =)!


Sedan ska jag skynda mig hem och vara med min älskling, usch jag saknar dig redan Johan! Underbar start på dagen imorse=) hihi!


Nej, nu ska jag gå och göra ett val av jacka och skor.... vi hörs! Hej!

Kommentarer
Postat av: Larmets ägare

Larmet är ektomorf. Inte hemskt nån stans! Snarare tidpunkten det ringer på. Kom och lägg dig igen jag älskar dig!:) puss

2008-09-20 @ 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback