Härligt höstväder.

Ja, idag är jag hemma. Ska ändå ha prov imorgon så jag tog mig friheten och pluggade hemma idag=)

Vilket väder det är ute idag, så himla fina färger på hösten och så sol på det, kan inte bli så mkt bättre!


Imorgon ska jag vara redo halv åtta på morgonen, ska då nämligen åka ner till Sundsvall och hälsa på avdelningen, där jag ska vara från och med nästa vecka. Ska åka dit ner med min lärare, vara hemma vid tolv och då göra prov på blodcirkulationen.... Gissa vad jag gjorde igår? Jo, jag tog "blodprov" på någon annan för första gången... shit va läskigt de va... Jag håller på och tränar på det nu innan sjukhuspraktiken då man där förhoppningsvis får ta en massa blodprover, intressant men LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!

Nåväl, idag tänkte jag ta min telefon som är laddad med en massa musik och gå på en långpromenad i de fina vädret. Sedan shem och plugga. Jag ska även gå och köpa en ny laddare till kameran då jag inte hittar igen den andra...SUCK.


Näe, nu ska jag göra mig klar=) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback