Elton.

-Helene, jag försökte kopiera bilden och lägga in den på er. (bilden från tidningen) men de gick fan inte! Nåja, jag kan hänvisa till www.missh.bloggagratis.se istället om ni vill se en söt liten krabat som har kommit till världen=) Och föräldrarna är inte så pjåkiga dom heller ;)


Kom precis in från en promenad med hjärtat. Och så va vi in till Johans pappa och Karin en sväng och hälsade på och fikade. Har även vart o köpt popcorn och dricka tills ikväll =) Och så vid fem kommer min la familja hit också, åååhhh =)


Igår kom Jim hit, så vi satt och snackade skit nån timme tills Johan kom hem från jobbet. Sedan gjorde vi iordning mat, de blev bakad potatis med hemgjord vitlökssmör, sallad med ÄKTA grekisk fetaost (viktigt, den "vanliga" är så plastig), och vitlöksmarinerad fläskfile som vi stekte. Det va riktigt riktigt RIKTIGT gott. Och det blev gräddglass med krossad choklad till efterrätt, MUMMA!!!!!!!!!!
Idag blir det inte nå avancerat tror jag. Jag har röstat för stekt falukorv och spagehttie, men våre ju gott med stuvade makaroner också. Blir aldrig nå gott när jag gör det. Min mommas stuvade makaroner slår allt.

Saknar henne varje dag, går inte en dag utan att jag tänker på henne. Allt jag pratar om relaterar jag till henne. Det är egoistiskt att tänka att jag önskar att hon hade fått lite mer tid, hon led mest bara på slutet. Blodcancer, som bryter ner kroppen sakta och plågsamt, men säkert.
Då hade det vart bättre att få diagnosen och somna in, än att plågas i flera år...Blir ledsen bara jag skriver om det. Jag saknar henne så.




Nej, nu ska jag äta lite vindruvor och se på tv... kanske ni får bilder ikv =)


Kommentarer
Postat av: Helené

Ja, Visst blev han :D Fast de är han ju alltid ;)



Så fint du har skrivit, vad glad jag blir!!! Du kan få bilden på msn sedan, så du verkligen kan visa en snygging ;)



Ja, Jag vill hem NU hällst ;) Men jag vet inte när vi ska fara.. När mamma o pappa är lediga iaf, dom jobbar nästa så ännu nästa helg kanske :)

Tjatig? Inte alls!!! Jag vill ju träffa dej/er oxå så klart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback